ІІ Рівень – Знання про предмет

Показники успішного розвитку дитини:

                                   Формування елементарних математичних уявлень

Кількість

  • розрізняє поняття «одинбагато»;
  • виділяє один та багато предметів із групи предметів;

Величина

  • розрізняє 2 предмети різного розміру – «великий – маленький»;
  • виділяє великий або маленький предмет із групи контрастних за розміром предметів;

Форма

  • розрізняє дві різні геометричні форми;

Ознайомлення з навколишнім світом

Родина

  • має первинні уявлення про себе (впізнає та показує себе в дзеркалі), близьких  людей (впізнає та показує мати, батько)

Іграшки

  • впізнає та показує 23 іграшки (м’яч, лялька, пірамідка, машинка або ін.)

Тварини

  • впізнає та показує  кішку, собаку (справжня, іграшка, малюнок);

Посуд. Їжа

  • знає та використовує за призначенням чашку (п’є), ложку, тарілку (їсть);знає  та показує звичну для себе їжу;

Формування сенсорного досвіду

  • реагує на стимуляцію тактильних відчуттів за допомогою чергування   торкань твердою–м’якою, сухою–вологою, теплою–холодною поверхнями;
  • виконує скоординовані дії з предметами (ставить  кубик  на  кубик, нанизує  кільця на пірамідку тощо);
  • виділяє окремий предмет серед інших за проханням дорослого;
  • співвідносить знайомий об’ємний предмет з його плоскінним зображенням;
  • знаходить  і  приносить  заданий  добре  знайомий  предмет;
  • знає та впізнає серед інших червоний та жовтий кольори;
  • малює кола;
  • виконує подвійне прохання.