ІІ Рівень – Знання про предмет
Показники успішного розвитку дитини:
Формування елементарних математичних уявлень
Кількість
- розрізняє поняття «одинбагато»;
- виділяє один та багато предметів із групи предметів;
Величина
- розрізняє 2 предмети різного розміру – «великий – маленький»;
- виділяє великий або маленький предмет із групи контрастних за розміром предметів;
Форма
- розрізняє дві різні геометричні форми;
Ознайомлення з навколишнім світом
Родина
- має первинні уявлення про себе (впізнає та показує себе в дзеркалі), близьких людей (впізнає та показує мати, батько)
Іграшки
- впізнає та показує 23 іграшки (м’яч, лялька, пірамідка, машинка або ін.)
Тварини
- впізнає та показує кішку, собаку (справжня, іграшка, малюнок);
Посуд. Їжа
- знає та використовує за призначенням чашку (п’є), ложку, тарілку (їсть);знає та показує звичну для себе їжу;
Формування сенсорного досвіду
- реагує на стимуляцію тактильних відчуттів за допомогою чергування торкань твердою–м’якою, сухою–вологою, теплою–холодною поверхнями;
- виконує скоординовані дії з предметами (ставить кубик на кубик, нанизує кільця на пірамідку тощо);
- виділяє окремий предмет серед інших за проханням дорослого;
- співвідносить знайомий об’ємний предмет з його плоскінним зображенням;
- знаходить і приносить заданий добре знайомий предмет;
- знає та впізнає серед інших червоний та жовтий кольори;
- малює кола;
- виконує подвійне прохання.